dekoder (a koder ) 5ti tonu - hotova krabicka

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 12:14:20 CET 2010

DeeJay píše v St 15. 12. 2010 v 12:10 +0100:
> Zdravim zucastnene

> Netusi nekdo ze zde pritomnych radioamateru – kde by se dal koupit
> dekoder a koder 5ti-tonu ?
> Moje predstava je takova ze se to zapoji na hlasovy vstup a vystup
> stanice a pomoci nejakeho rohranni  s tim budu komunikovat (napr UART)
> Chtel bych, ale hotove zarizeni  ( no dobra i stavebnici bych prekous)
> Díky
> DJ

No kdysi jsem se výrobou přesně takovýchto krabiček (mimo jiné) živil.
Pokud chcete hotové zařízení, zkuste kontaktovat www.rcs-kladno.net .
Možná se jim tam nějaká krabička ještě válí, ale cena vás asi nepříjemně
překvapí. Nic na tom však není - obvod FX803 od CML, procesor, převodník
úrovní UART + trocha software.

Mrazík