LAP-C 16032 objednavka?

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 16 12:10:25 CET 2010

Me od nej 13. doslo (odpovidal jsem, at da vedet, az se to ujasni a zatim nic)

--------------
Nedukážu přesně říci, čekám až vyrobce potvrdí jak to přesně bude
vypadat s onou super akci tedy přibalení 30 analyzátoru protokolu k
LAP-C,  je to nějaká vyroční předvánoční akce a v pátek ještě nejvyšší
vedení nerozhodlo o přesném průběhu, tedy nejspíše o tom jaké
protokoly nebudou součástí akce.
Rád bych objednával ve středu pokud mám říci nějaký termin. Celé by to
pak mělo proběhnout velice rychle, tedy LAC-P by měly být v ČR do 5
pracovních dní.

KR