Re: Re: LAP-C 16032 objednavka?

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 09:32:44 CET 2010

Zdravim,

  Ja ten LA taky nepotrebuji, objednal jsem ho proto abych videl jake veci si do MiniLA muzu dopsat. Stahnul jsem si demo a musim
uznat ze puvodni Kosťova logika ovládání v MiniLA je bezkonkurenčně lepší. Takže když budu mít 32k ale všechny protokoly se
zobrazením a nastavovacím UI, bude mi to stačit. tento LA pak pokud mi vyhovovat nebude asi věnuju škole studentům ať mají nástroje.

S pozdravem,

  F. Burian