LAP-C 16032 objednavka?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 16 09:31:43 CET 2010

Vy to vidite moc cerne - ten LA (16032) stoji nejakych mizernych 2700Kc
coz je cena prumerneho meraku. Navic ted je snad to promo, ktere vam
umozni pouzivat 30 protokolu zdarma. Na hromadu veci, ktere si bastlim
doma sam mi staci i ten zaklad s 32k.

Kdyz se na to divam ted zpetne tak jsem si mel pred lety radeji koupit
jako merak nejakej z hypermarketu za 99Kc a penize za merak jsem mel
vrazit do LA.

Mimochodem - nic nebrani mit naistalovane ty SW dva - jeden k 16032 kde
pobezi vsech 30 protokolu a pokud budu potrebovat neco rychleji a delsi
cas tak si pustim SW k 322000 s patchnutou DLL, kde holt budu mit jen ty
free.

A dalsi moznost je, ze si holt koupite ten protokol v krame. Sam to tak
delam - nemam moralni problem si patchnout DLL abych si rozbehal
protokol kdyz si s tim jen hraju, ale veci ktere jsem zacal pouzivat ke
komercnim zalezitostem zlegalizuju. Licence na jeden protokol stoji
tusim 1000Kc - to neni zadna vrazda. Dodava je treba TIGAL.

Radek Vicek