LAP-C 16032 objednavka?

Ing. Peter Adamec max13 na atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 16 01:41:58 CET 2010

Vsetci co to idu objednavat,
ste si vedomi ze ta akcia 30 protokolov pravdepodobne nebude fungovat s
patchnutymi DLL (vzhladom na to ze funkcnost DLL ma byt zviazana so
seriovym cislom LA (tj modelom)?
Proste to pobezi len na 32kx16 + dekodovanie vsetkych 30 alebo 128kx16 a
dekodovat pojdu len tie free 4 protokoly (pripadne tusim ich je 10 pre
162000)

PA