Dobijite baterku v aute?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Prosinec 15 20:51:25 CET 2010

No abych se k tomu vyjadril - mel jsem ruzna auta a pokud se s autem
denne jezdi, nejake dobijeni jsem neresil - pokud baterka udela pa-pa,
koupim v bauxxx co ma na ne akci dalsi za cca 1500 a dalsich par let se
jezdi (stejne auto driv prodam nez odejde). Jednou jsem menil regulator
na Omeze (fakt ma male napeti a nepomohlo to) a jednou na felde, kde
odesel takovym zpusobem, ze jsem pro novy jel stylem voltmetr v
zapalovaci a snazil jsem se nepresahnout 19V... Takze tak do 1500ot....
Baterka dalsi rok chodila, pak to resil dalsi majitel ;-)