Dobijite baterku v aute?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 15 18:26:00 CET 2010

> Na¹tval jsem se a do toho auta kopnul - do dvìøí. A tím
>se mi otevøely :-) a odjel jsem... ¾e mì to nenapadlo døív...

Skodovku som standardne v zime otvaral tak ze som najprv plecom plnou silou vrazil do hornej casti dveri. Potom, co som urval plastovy medzikus v mechanizme klucky a musel som nejaku dobu liezt cez spolujazdcove dvere, som sa naucil ram dveri po jazde pred vystupenim vzdy dosucha utriet (skusal som aj ten glycerin resp. Nejaky pripravok v spreji v ktorom glycerin bol hlavnou zlozkou, ale z nejakeho dovodu to u mna nefungovalo). To bohate stacilo.

Inak skodovkou jazdit denne v zime bol fakt zazitok (nie zeby v lete ci inom rocnom obdobi nebol :-) )

wek