Dobijite baterku v aute?

Středa Prosinec 15 17:46:23 CET 2010

A pak se zjistí, že to stejně nepomohlo. U minulýho auta mi zamrzaly
dveře zřejmě někde v zámku. A favorita jsem jednou nechal stát pod
stromem a jak byla obleva, nakapala na něj voda, která zase zmrzla -
to auto mělo souvislej ledovej krunýř ;-) Ale moc jsem s tím autem
nejezdil, tak mi to nevadilo, holt jsem počkal až se zase oteplí.

P.K.