Dobijite baterku v aute?

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Středa Prosinec 15 14:31:39 CET 2010

V tomto pripade bych ji jednou za mesic/dva nabil. Jinak doporucuji
kupovat novou baterku do podzimu. Vypada to, ze prodejci maji asi ceny
primo propojeny s venkovnim teplomerem, cim nizsi teplota, tim vetsi
cena :-) A 100% prirazka za accu v nekterych prodejnach a benzinkach
zadny problem... Napr. banner uni bull 80Ah 700A v lete koupena za
2300Kc, nyni 3000 - 3500Kc.
KM