LAP-C 16032 objednavka?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 15 11:17:46 CET 2010

protokoly mate tady:

http://www.zeroplus.com.tw/logic-analyzer_en/Bus.html

momentalne mi chodi s upravenou dll to co je napsano pod LAP-C 322000

starsi verze mi jede s timhle SW az do maxima osazene RAM coz je 64ks a
200Msps (ma psano ale jen 166 dle DS)

starsi verzi lze rozsirit az na 32ch, obe verze lze rozsirit o pamet
jeji fyzickou vymenou treba za 2M (jen ta cena :-():
http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Detail&name=CY7C1480V33-200AXC-ND

Radek Vicek