Jak zjednodusit schema?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 15 10:50:50 CET 2010

Pouzivam bez problemu IRL540 pripojene primo na MCU. Maximalne kde neco
hrozi tam dam zenerku a maly odpor z gate na zem, kdyby se neco slehlo.
Pres DS davam jeste nejakou shottku i presto, ze ta dioda je soucasti
mosfetu. Nikdy mi nic neodeslo.

Ten IRL540 ma malej Rdson a tak to snese i nejakou pomalejsi PWMku.

Radek Vicek