datový přenos po optice

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Prosinec 14 23:30:23 CET 2010

praveze toto je uz dost informacie na to aby sme mohli hned vylucit
nejaky jednocip a treba sa poobzerat po nejakom inom serializatore.
10-20 Mbit/s by sa dalo jednoducho zrealizovat s nejakym malym cpld,
netreba ani specialny obvod (napr. od Maximu). To cpld rovno urobi aj RW
signaly hned ako prijme data. Zrejme sa to vmesti do niecoho co ma 32
makrociel.
b.