Uz mam LAP-C 16128 ;-) Re: Log. analyzer LAP-C 16032

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 14 20:06:33 CET 2010

No dobre je pak to, ze vidite i graficky oznacene bloky (start/stop
bity) a i hodnoty jednotlivych slov:

http://www.cncnet.info/galery/dilna/RS485.png

na obrazku jsou modre oznacene start bity, cervene stop a zelene vlastni
bajty i vypsanyma hodnotama. Nemusite to pak lustit jen z toho jak vam
litaj 0/1.

Takze ja krasne vidim, ze prvni bajt je hlavicka 0x96 pak jde adresa
zarizeni 0xA0, pak data a predposledni CRC a posledni paticka 0xA9.
Sedi jak vysilani tak prijem. Na jedno kouknuti.

--
S pozdravem
Radek Vicek