PC terminal s timestampom

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 14 14:46:22 CET 2010

Myslim, ze Portmon od Sysinternals (teraz MS) to vie. Len to nie je
terminal, ale monitor, ktory sa zavesi na driver COM-u a okrem
komunikacie sleduje aj ostatne udalosti na porte. To by ale nemuselo
pre dane pouzitie vadit, nejake filtre udalosti tam su.
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896644

miro