OT niektorych "obchodnikov" v zivote nepochopim, was: Ceny Re: at45db041d-su

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 14 13:26:48 CET 2010

Musi sa nechat, ze na 1 moju otazku mi odpisali 3 rozni ludia v
priebehu 2 dni :-) Okrem rad konkretnych 2 kamennych obchodov mi dovod
vysvetlili takto (nie ze by som ho pochopil):

Bohuzial momentalne mame zablokovan predaj pre vsetkych slovenskych
klientov ktory nie su platcami DPH. Toto obmedzenie bude trvat do konca
roka a je sposobene prekrocenim povoleneho limitu predaja z Polska na
Slovensko.

miro