datový přenos po optice

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Prosinec 14 12:14:25 CET 2010

> Nikdy jsem to neřešil a tak bych potřeboval poradit nějaké
> obvody, které to umí a umožnují + nějaké odkazy na optické
> vysílače přijímače a kabely.
> Řešil někdo datové přenosy po optice ?

My sme pred par rokmi chvilu s optikou uvazovali, nastastie z toho
zislo. Tiez neslo o velke vzdialenosti, tak sme mali vybratu plastovu
optiku od Avaga:
     vysielac HFBR-1528Z   (na 10Mbaud, ale su rozne, tusim do 50)
     prijmac HFBR-2528Z
     konektor na kabel HFBR-4503Z
K tomu kabel,  ktory sa myslim dal kupit jedine cely kotuc (okolo 400e),
klieste na lisovanie konektorov a lestiacu sadu.
Ale nepotrebovali sme robit rozborku / zborku paralelnej zbernice.

j.