at45db041d-su

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 14 11:58:27 CET 2010

Ano ale to ocekavane doruceni od dubna letosniho roku  je tam stale, a
to ocekavane doruce je az v lednu.
mezitim veskere veci objedvam z Ciny a bez zadnych problemu , ani u teto
pameti, az na tu cenu 3usb , ale vse vzdy fungovalo.

Pred nedavnem  jsem od vyrobce koupil poslednich 50 ks puvodem od GME a
nefunguji (nechapu proc kdyz vzdy byly ok), kdyz vymenim za prc, tak vse ok.
a kvuli 20 ks  se mi nechce cekat a platit prepravu.

Nicmene kupoval jsem je za 14 kc z prcu i vcetne prepravy a fungovaly,
ale tento rok proste nejsou a prc zvedl priserne ceny a neda se s nima
ani smlouvat ;-)

LK