Ceny Re: at45db041d-su

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 14 09:41:45 CET 2010

Doteraz som nebol klientom TME, reku skusim. Ano, ceny toho, co som
chcel, boli o cosi nizsie, ako u Farnella. Tak som sa zaregistroval,
pockal na potvrdenie registracie (bez upozornenia, ze nemozem
objednavat) do dalsieho pracovneho dna a isiel objednavat...
Inac s SOS som doteraz mal len dobre skusenosti, objednal by som aj
teraz od nich, len nemali jednu polozku z tych, co som potreboval
(MOSFET 9926) v kusovych mnozstvach.

miro