Ceny Re: at45db041d-su

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Prosinec 14 09:13:22 CET 2010

No a este TME zastavilo do konca roka prijem objednavok od neplatcov
DPH (individualnych klientov, ako som ja) zo Slovenska do konca roka.
Ked som sa ich pytal, co sa deje, odpisali, ze si mozem objednat cez
miestne kamenne obchody, ktore od nich beru. Dakujem, kamenne obchody
obchadzam, ked chcem viac poloziek, aby som usetril nenormalne
prirazky.. Tak som si objednal z Farnella. Vo stvrtok v noci som
naklikal a v pondelok na obed dorazil balicek.

miro