Fwd: kde roste posouzeni o shode pri kusove vyrobe?

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pondělí Prosinec 13 12:57:05 CET 2010

Zdravim

a/ "§12, odst 4, písm. a)" tohle jiz neexistuje viz http://www.tzb-info.cz/pravni-predpisy/zakon-c-22-1997-sb-o-technickych-pozadavcich-na-vyrobky , dale treba
http://www.tzb-info.cz/pravni-predpisy/narizeni-c-616-2006-sb-o-technickych-pozadavcich-na-vyrobky-z-hlediska-jejich-elektromagneticke-kompatibility

b/ jinak vse muze rusit viz vysvac v kosmu, jednoducha zkousecka mi taky rusi televizi ... . Teoreticky vse muze rusit tj. ve vsem je nejake napeti, ..., od mozku, pres textil, ... .

Jirka