Fwd: kde roste posouzeni o shode pri kusove vyrobe?

Pondělí Prosinec 13 09:54:46 CET 2010

koukal jsem na to, no možná je to i správně. Pokud je v něčem procesor,
už by to mělo jít na měření EMC - tady zřejmě není. Předpokládám že když
tenhle výrobce má přes ulici zkušebnu ITC, že tam byl asi na rozumy jak
to napsat a neplatit zbytečně :-)

Anděl