maly zdroj na doma

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Pondělí Prosinec 13 01:06:17 CET 2010

Ve skole jsme meli pravdepodobne starsi modely techto zdroju a myslim,
ze k te cene je to vic nez odpovidajici zdroj. Treba mate neco podobneho
ke koupeni i v Bratislave.
http://www.tipa.eu/cz/zdroj-laboratorni-psm3-5a-2x0-30v-2x0-5a5v-1a/d-85067/

Doma mam podobny zdroj od Insteak za dvojnasobnou cenu a zatim jsem na
nem neobjevil nic, co by ho diskvalifikovalo z kategorie laboratorniho
zdroje.
Opravoval jsem dva zdroje od Diametral a penize co za to chteji bych jim
nedal, spatne zpracovani mechanicky i elektronicky.

Tosa