Dokumentace k Moxa C168P

Martin Persich persich na transcon.cz
Neděle Prosinec 12 10:36:37 CET 2010

To jsem si neuvedomil. Ja jsem s temihle kartami delal  jeste na konci domy
kamenne, tj. nekdy pred 15-20 lety. A to byla jeste poctiva ISA a zadne PCI
a PnP ... a IRQ se nastavovalo poctivou propojkou ... jo, jak to bylo
jednoduche ..
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 11, 2010 11:01 PM
Subject: Re: Dokumentace k Moxa C168P

On Sat, Dec 11, 2010 at 10:39:58PM +0100, Martin Persich wrote:
> Neni tam nahodou 8 x standardni 16C550 + jeden registr pro identifikaci
> IRQ
> ?
> Martin. persich na transcon.cz

Standardni 16C550 (nebo 16550A, nebo tak neco) tam jsou, ale
konfigurace portu a IRQ se zda byt rozhodne slozitejsi, nez jeden
port. Prinejmensim tam visi nejaka externi EEPROM (93C46, nebo tak neco)
a pokud se chce clovek prepnout do "programovaciho modu", tak musi
karte posilat jakesi "magicke" sekvence :-/