Log. analyzer LAP-C 16032

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 11 19:32:07 CET 2010

to nevim - dnes jsem se teprve dostal si s tim pohrat - kuchat to budu
az pozdeji jestli vubec - protoze me tohle naprosto staci.

Tak me to nabudilo, ze jsem zase dnes zase trochu pokrocil v overovani
ridiciho systemu pro lod - navesil jsem na sbernici dalsi zarizeni - LCD
displej (jen takovy informacni panylek dole v kajute) - master odesle
postupne znaky na jednotlive pozice displeje. Nechodilo mi to napoprve -
ale diky tomuhle jsem vedel, ze mam chybu na slave zarizeni:

http://www.cncnet.info/galery/dilna/RS485_2.png

je tu videt jak master nejdriv oslovi zarizeni, ktere snima palivomer,
to mu odpovi a posle stav, pak se v pauze v masteru spocita skutecna
hodnota v litrech a uz textove odesle ve trech paketech na druhy slave s LCD

podle analyzatoru vsechno sedelo na puntik - chybu jsem mel v posunutem
indexu datoveho pole - oprava behem 10s

kdyz si vzpomenu jak jsem u tehlech zalezitosti vzdycky silel, protoze
clovek nevim zda ma blbost v master zarizeni (sw nebo hw), nebo blbe
zapojenou sbernici a nebo v slave zarizeni - ja jsem proste v sedmem nebi

--
S pozdravem
Radek Vicek