RE:Conrad Měřič energetických nákladůSBC-500

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Prosinec 11 13:54:05 CET 2010

To neni zalezitost upravy bocniku a ani to neni specialita lidlackeho merice, stejne nebo podobne by dopadla vetsina mericu teto koncepce, tedy nejaky MCU + jeden spise pomalejsi ADC. To zkratka na ruzne aktivni PFC a triakove regulatory nestaci,
Pokud chcete vysledky, ktere budou presnejsi, lepe receno budou vice odpovidat tomu co nameri elektromer, je treba pouzit stejne nastroje nebo metody jake se pouzivaji v elektomerech. Tedy pouzit meric osazeny nejakym specializovanym svabem pro mereni energie nebo osazeny DSP. Smutnym faktem je, ze podobne vytvory na trhu EU nenajdeme za rozumne penize ( v malem).

pavel

>Ja mam ty merice z Lidlu a jeden upraven  s 10 x versim bocnikem.
Jenomze jsem nedavno narazil. Nejaka horkovzdusna pistole s regulaci vykonu
( teploty vzduchu ) dokaze nejakym zpusobem ten meric oblbnout. Lepe
receno meric nedokaze merit spravne odber. Pri cca 3/4 vykonu ukazuje
meric treba jen 50W a cosF okolo 0,2 . Podle elektromeru je prikon
mnohem vice. Pri plnem vykonu pistole +-mereni   sedi a cosF je 1.
JaKub