RE: OT: čím slepit lamino

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Prosinec 11 09:52:23 CET 2010

ja jsme na laminu testoval normalni tavne tycky s pistoli od bosche .
slepil jsem "T" z 19mm lamina, tedy urizlou hranu na plochu lamina, asi v delce 30cm. pri pokusu o ulomeni se z plochy vytrhla ta cast hrany i laminem.
pokud ke kvalitni pistole a pripadne se spoj doladi horkovzduskou, je spoj dost kvalitni.
ale byl to jen pokus, jinak lamino spojuji kolickama + vruty konfirmat(nerad cekam az neco zaschne :-).) .
tomik.

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Friday, December 10, 2010 10:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: čím slepit lamino

 10.12.2010, 22:46:49

Asi nejlepe polyuretanovym lepidlem, urcite pomuze zdrneni povrchu smirkem, ale zadnej zazrak to asi nebude.

http://www.abclepidla.cz/page/3/ hledejte leabond PU 10

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Miloš Šula napsal:

	Zdravím,
potřebuji slepit reprobedny , které jsou vyrobeny z lamino desek. Bohužel na povrchu lamina mi žádné lepidlo nechce moc držet. Dá se to vůbec, nebo musím lamino z povrchu desky v místě spoje obrousit ?

Miloš