OT: čím slepit lamino

oklovap na gmail.com oklovap na gmail.com
Pátek Prosinec 10 22:45:43 CET 2010

  Urobit bedne z lamina je barbarstvo.
Ak ten material nemienite za ziadnu cenu vymenit, pouzite nabytkarske
kolicky, alebo lamelky, pripadne skrutky.
Lepidlo nanasajte iba na kolik, lamelku, dieru. Na inom mieste je to
neucinne a zbytocne, ako ste uz zistili.
Ak to ma byt poriadne, tak z vnutornej strany ozvucnice treba utesnit
spoj nejakym "gumotmelom", pretoze na spoji mimo kolikov (lameliek) Vam
to moze pocutelne piskat...
A ak to ma byt urobene, aby to nieco vydrzalo, tak vymenit dosky za MDF.
Tam uz je to praca uplne o niecom inom.
Este aj preglejka, skarovka je lepsia ako to drobive svinstvo DTD.
Prepacte, ale z duse nemam rad tento skvely vynalez, z ktoreho je aj
nabytok akurat tak na dve veci...

mp