OT: Heslo do kabelového modemu Cisco EPC 3212

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 10 20:48:36 CET 2010

Zdravím,
  s přechodem na rychlejší připojení mi UPC doma vyměnilo modem Motorola
SurfBoard za Cisco (dříve Scientific Atlanta) EPC 3212. Rád bych se mu
podíval na zoubek, ale administrativní přístup je jištěn heslem a to heslo
se mi nedaří zjistit.
  Technik UPC mi s radostí prozradil, že prý kredenciálie jsou admin/W2402.
Ty však nefungují, ačkoliv jsem tuto informaci našel i na Internetu. Rovněž
nefungují admin/atlanta ani Admin/Cisco, které jsem rovněž kdesi vyčmuchal.
  Nemá prosím někdo aktuální informace ? Nebo snad se UPC rozhodlo
nastavovat provisioningem nějaké vlastní heslo, které nikdo kromě nich
nezná ? Ten technik tvrdil, že ne a že si můžu modem nastavit (konkrétně mi
šlo např. o telefonní porty) dle libosti.
  Mimochodem, ví někdo, zda ty porty umí i SIP, nebo jsou jen Packet Cable/
Megaco, jak je u kabelových operátorů obvyklé ?
  Zdraví Pavel.