Re: patek: Kdepak asi soudruzi udelali chybu?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 10 16:11:05 CET 2010

Obecně je u těchto "zázraků" spíše opačný problém. Jsou to šílené rušičky a každý digitální měřák, který se k tomu připojí, ukazuje víc. Kdysi jsem na toto téma sepsal následující pojednání:

Takže v tomto případě naopak oceňuji, že použili metodu, která by tak háklivá být nemusela. Ale za hodnověrnější bych považoval řešení, kdy se tam zapojí rychlovarná konvice a pak stačí stopnout, za jak dlouho se začne vařit voda o definované počáteční teplotě.

PH