Codevision 2.04.9

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Pátek Prosinec 10 09:54:15 CET 2010

Me neberte vylozene za slovo. Spousta lidi je s Xmega naopak spokojena.
Pokud zacinate, bude nejlepsi kdyz si udelate vlastni nazor. Mi tusim
drive na ni hlavne vadilo ze ji nenaprogramuji s ISP  programatorem a
muj jtag tusim nemel podporu. Dale to byla drive spatna dostupnost a
cena. U CortexM3 pouzivam prave radu STM32, jadro je u armu stejne, ale
lisi se obsluha periferii u jednotlivych vyrobcu, takze vybrat vyrobce a
pak se ho drzet. Nejake pouziti kodu k STM32 najdete na mcu.cz taktez je
tam zmineny kit VL Discovery za cca 200Kc. Co se tyce prechodu na ARM,
tak zalezi jake mate predchozi zkusenosti a s cim, pro uplne zacatecniky
to neni. Ja makefile pouzivam standardne, nevim proc v tom vidite
problem, jednou si to nastavim a pouzivam dal, pri novem projektu akorat
doplnim nazvy c souboru, pripadne nastavim krystal,
optimalizaci,programator, apod.