digitalni mereni proudu - pro 20 zasuvek

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:36:12 CET 2010

No z vaseho popisu mam dojem ze kazdy mluvime o necem jinem. :-(

Z centrelni jednotky pujdou POUZE 3-4 draty sbernice (zadnych 20) a na
ne povesite paralelne ty moduly.

Co se tyka mereni proudu tak muzete bez problemu pouzit hall snimace od
Allegra.

Nicmene s vetou:
  ucinik si ale zmerim na vstupu pro vsech 20 zasuvek. Kdyz s nim nebude
 > problem tam, pak nebude ani na jednotlivych zasuvkach.

mam dost problem - to ze na vstupu je ucinik 1 neznamena nic nez ze na
vstupu bezi proud s napetim ve fazi - co je dal uz vi jen ten nahore.

Radek Vicek