mech : povrchova uprava strikanim, doma ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Prosinec 8 12:53:43 CET 2010

Ještě dodatek: experimentálně jsem zjistil silnou korelaci mezi
kvalitou nátěru a přítomností varování "Pozor - obsahuje toluen a
xylen" :-) Patlátka z bau* obsahují nějaká přírodě přátelská
rozpouštědla, která jsou bohužel zcela nepřátelská amatérským
lakýrníkům :-)

Ales Prochaska