RE: Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Prosinec 8 12:36:05 CET 2010

tak to se mi stává i u desek z GESu, ale ne v tak velkém měřítku. Tak 10% má vadu. Většinou rejplý nebo špatně nanešený fotorezist. V některých místech je ho tlustší vrstva a při vyvolávání to dělá problémy. Jinak fotorezist bývá kvalitně nanešený až těsně k okraji desky. Někdy dokonce dvám okraj desky k okraji klišé. Při stříhání na pákovkách nůžkách stačí mít rezervu tak 2 mm.

Honza