Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Úterý Prosinec 7 21:41:24 CET 2010

Ja jsem s volbou materialu pro vyrobu desek experimentoval pred par lety, a
nakonec zvitezil ten sprej (Positiv 20) nad kupovanymi deskami s fotovsrtvou
i nad transferem toneru na zehlicce. Sprej je pro me vyrazne operativnejsi,
striknu si vzdycky kousek tesne pred pouzitim. Chtelo to ze zacatku trochu
grif, aby vrstva byla tak akorat, ale nacvicil jsem to rychle. A kdyz se
nepovede striknout nebo na to padne prach, tak to umeju a striknu znovu.
Sprej mam uz tak 5 let prosly a funguje stale.

Jen jsem si tuhle rikal, ze by se mi hodil spis sprej "Negativ", kdyz delam
desky s rozlitou medi, takze tam je malo odleptavaneho (a to pri pouziti
pozitivu znamena hodne sprejem pokryte plochy a tedy vetsi nachylnost na
vady).

David Obdrzalek