Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 7 19:30:33 CET 2010

Zaujimve... Podobny experiment som tiez skusal v lete za slnecneho dna.
Doska nebola na priamom slnecnom svetle ale v miestnosti na stole takze
ju osvetlovalo len odrazene svetlo. Na druhy den som vyvolal cisty plosak.
Kazdopadne pocas beznej manipulacie sa plosak nenaexponuje ani pod
ziarivkovym osvetlenim.
Fotoresist bol tiez positiv20 suseny pri izbovej teplote striekany cca
12hod pred experimentom.