Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Prosinec 7 18:06:04 CET 2010

Zdravim.
Vyhnite sa ziarivkam v akejkolvek podobe. Klasicka ziarovka
(nehalogenova) je bezproblemov, pokial chcete byt obzvlast opatrny tak 40W.
Na uchovanavie pokial su plosaky v nejakej krabici funguje aj cierny
igelit. V pripade extremnej opatrnosti alobal. Pri dlhodobom skladovani
ale plosaky degraduju vplyvom teploty. Takze vhodne je skladovat ich v
chlade.

S pozdravom
                 Stano