jak dat procedure abs.adresu v C v Yagarto?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 7 17:37:18 CET 2010

>K tomu sa fakt neda nic povedat.
>
>Kazdopadne, dovolte mi v mene fandy Koprivy Vam podakovat za vase
>podnetne prispevky. Urcite mu velmi pomohli zorientovat sa v
>problematike linker skriptov a priblizili ho k cielu :)

Dobre, dobre, mate pravdu, jemu to v tomto okamihu nijako nepomohlo.

Ale aspon ja som sa dobre vyhulakal... ;-)

wek

PS. Tak teda aj trocha uzitocneho:

1. Bootloader by mal byt samostatnou "aplikaciou" (projektom), aby sa nedoplietol pri zmene samotnej aplikacie (a aby ho bolo mozne pouzit aj v inych aplikaciach). No a vtedy je najjednoduchsie presunut cely kod s pouzitim uz spomenuteho prepinaca -Ttext=adresa; a nie je potrebne studovat linker scripty ;-)

2. NXP/ARM specificke otazky sa daju pokladat (pripadne hladat v archive, v ulozenych suboroch atd.) na specializovanom fore http://tech.groups.yahoo.com/group/lpc2000/  (je treba mat konto na yahoo a toto forum je moderovane a ma schvalovane prihlasovanie, ale obvykle s tym nie je ziadny zasadnejsi problem).