davkova uprava obrazku podle exif

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Prosinec 7 17:06:12 CET 2010

Dekuji VSEM za odpovedi. Zatim to vypada ze budu muset pokorit
ImageMagick + plus nejake to programovani. V IrFanu je problem, ze to
neumi vyhledavat podle konkretniho exif atributu a expozice ktere me
zajimaji nejsou zlomkove, ale 10 a 1 sekunda. To uz se tezko od odlisi
od ostatniho textu v exif.

Jinak ty data jsou z cizi kamery ktera bezi porad a na noc prodluzuje
expozici a ja bych potreboval aby "tma" byla alespon priblizne takova
tma jaka by mela byt.

Diky Lukas Burda