[OT] Teplota v PC

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Prosinec 7 12:40:32 CET 2010

 7.12.2010, 12:29:23

Rychlost ventilatoru si vetsinou ridi sam MB, netreba do toho stourat
nejakym uzivatelskym softem.
Ruzna cidla na mereni teploty ci napeti na MB byvaji povesena na
System Management Bus - (SMBus, SMB), ten je celkem standardizovan a
ovladace jsou soucasti baliku softu k MB. To ale neplati pro HDD, tam
jaksi zadne SMB draty nevedou, takze se to cte nejak jinak, nevim jak,
zato vim ze to ne vzdycky funguje.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz