[OT] Teplota v PC

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Prosinec 7 12:19:35 CET 2010

Zdravim,
  ma to kazdy vyrobce jinak, ale od toho je operacni system, aby to sjednotil,
ze... Na Linuxu je lm-sensors, coz je soubor kernelovych modulu pro ruzne
cipsety a samostatne cipy a k tomu userspace knihovna libsensors. Existuji i
ruzne scripty, ktere se o rychlost vetraku samy staraji. Na noteboocich to ma
zase na starosti vetsinou ACPI.
  Pod windows bohuzel nemam zadne zkusenosti, ale rekl bych, ze tam bude
neco velmi podobneho.
  S pozdravem Pavel