Re: Vianocna hw-listovica Praha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 14:07:13 CET 2010

Vzhledem k tomu, že akce navazuje na Baluovu přednášku a fyzikální čtvrtek na FELu, tak se výběr omezil na blízké okolí. Bude to tedy v jedné hospodě v ulici Jugoslávských Partyzánů, na jejíž název si nemůžu vzpomenout, ale dnes půjdu kolem, tak ho zjistím:-) a zároveň si ověřím, zda tam 16.12. večer budou vařit.

Samozřejmě nic nebrání tomu, abychom se po večeři šli ještě zcrossit do Crossu :-)

NL byly nejmenované látky :-) (zmíněno v textu na začátku).

PH