Vyvoj aplikaci pro Windows CE.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Prosinec 5 19:55:54 CET 2010

Dat tam Linux a napsat program v C nebo v Jave je take moznost, s obojim
mame zkusenosti (pod x86). Ale s nasazenim Linuxu na ARM zarizeni
zkusenosti nemame a u toho vytipovaneho paneloveho pocitace vyrobce
podporuje WinCE 5.0. Tak nevim jestli by to nebyl neresitelny problem.
Pocet kusu bohuzel nedokazu odhadnout, stovky to asi nebudou, desitky by
mohly byt.

Martin Hanek