Cisco router 3600

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 5 17:30:23 CET 2010

Zdravím,
  Con a Aux jsou sice shodné hardwarově, avšak nikoliv softwarově - na Aux se
během bootu nic neděje a na nic nereaguje a má-li fungovat pro možnost
přihlášení, musí to být uvedeno v konfiguraci, jinak bude dělat "mrtvého
brouka" i po bootu, alespoň v některých IOSech určitě. Případně tam může být
nakonfené např. PPP a pak také nejde použít. To u console není možné, ta jde
bez ohledu na konfiguraci použít vždy a např. PPP na ní rozjet nelze.
  S pozdravem Pavel