OT: vypocty Calc

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Prosinec 5 16:19:00 CET 2010

Ne ne, to je spatne (tedy alespon v Excelovske Odkaz variante, ale odhaduji, ze v Calcu to bude podobne).

Vy tomu musite rict MIN(B2:ADRESS(L2;2)) (ta dvojka znamena druhy sloupec tedy B. Ta funkce proste vraci skutecne celou hotovou adresu a nelze ji vytvaret z pismene B+retezec cisla radku, jak se to snazite delat v prikladu nize.

Jakub Serych

P.S. Vyse drze predpokladam, ze ADDRESS (predpokladam ze se pise s dojitym D) ma stejne parametry jako excelovsky ODKAZ.