OT: vypocty Calc

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Neděle Prosinec 5 14:01:57 CET 2010

Dobrý den,
ano všechno jde. Asi nejjednodušší je do té funkce zadat maximální
rozsah, třeba MIN(B2:B10000). Ta funkce prázdné buňky neuvažuje, takže
bude fungovat bez ohledu na počet položek.
To samé s grafem. Do oblasti dat zadejte maximální možný počet řádků a
maximální hranici příslušné osy dejte na automatiku.
Mnohem větší kouzla se pak dají dělat v makrech, takže kdybyste
požadoval něco více, můžu poradit.

Tomáš