Cisco router 3600

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 4 21:03:47 CET 2010

No ja uz zkousel nekolik variant protoze je v tom silenej zmatek.
Popisuji tam asi tri typy patch kabelu - primej, krizenej a rolled (to
jsem nejak nepobral) a na kazdy je jine propojeni.

Nechapu proc nepopsali jak maji byt propojene piny na RJ bez ohledu na
to co to je za kabel.

--
S pozdravem
Radek Vicek