Cisco router 3600

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 4 20:38:07 CET 2010

Zdravim,

tak nevim bud jsem nedokazal rozkodovat spravne propojeni pinu na RJcku
a DB-9 a nebo nekdo zakazal vystup na konsoli z routeru (jestli to jde).

Muzete mi nekdo zkontrolovat zda mam ten kabel dobre?

RJ     DB-9
1	8
2	6
3	2
4	5
5	5
6	3
7	4
8	7

Cislovani na RJ beru tak ze kdyz koukam na RJ ze strany nozu a kabel
vede z RJ ke me tak pin 1 je vlevo.

Zatim z toho routeru jsem nedostal ani tuk.

--
S pozdravem
Radek Vicek