Jak na PIC a C++ nebo spise C

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Prosinec 4 15:53:42 CET 2010

Ten priklad by som aj chapal. Ale ked niekedy su v jednom riadku tie voidy
aj dva (ten druhy v zatvorkach), to uz je na mna prilis.

Ak nejake odkazy spisete, budem skutocne rad. Hlavne za CS. Anglictina
nepatri medzi moje silne stranky, hlavne ak mam pochopit nejake zaklady.
Potom sa uz da aj z anglickej verzie.

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček"

To je jednoduche, pokud funkce vraci nejakou hodnotu tak je pred jejim
nazvem typ promene treba
int secti (int a, int b)
{
return (a+b);
}
a vime, ze funkce secti vraci hodnotu int.

pokud funkce nevraci zadnou hodnotu tak uvedem void, coz je anglicky
prazdno,
void vypissoucet (int a, int b)
{
printf ("%d",a+b);
}

obecne
navratovy_typ jmeno ([parametry])
{
       telo funkce
}

void je tusim nepoviny a nemusi se uvadet, pokud neni uvedeno ma se za
to , ze je navrotovy typ void.

Odpoledne dam dokupy odkazy na literaturu , kteoru jsme posbiral na netu.