OT Vianocna hw-listovica 2010

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Prosinec 4 15:52:31 CET 2010

Nejako som prehliadol ten Risov mail.

V predchadzajucich rokoch by mi to bolo jedno, ale tento rok uz 27.12. idem mimo BA. Ten tyzden 13.12-17.12 by to slo, aj ked v niektore dni mam babysitting. Ako som uz pisal, 23.12 mam zakazany :-)

Nakoniec aj tak musime urobit nejaky kompromis. Bolo by fajn, keby sa ostatni vyjadrili co najskor (najma teda "stali clenovia" ;-) ).

wek