Jak na PIC a C++ nebo spise C

Sobota Prosinec 4 15:35:52 CET 2010

To je jednoduche, pokud funkce vraci nejakou hodnotu tak je pred jejim
nazvem typ promene treba
int secti (int a, int b)
{
return (a+b);
}
a vime, ze funkce secti vraci hodnotu int.

pokud funkce nevraci zadnou hodnotu tak uvedem void, coz je anglicky prazdno,
void vypissoucet (int a, int b)
{
printf ("%d",a+b);
}

obecne
navratovy_typ jmeno ([parametry])
{
       telo funkce
}

void je tusim nepoviny a nemusi se uvadet, pokud neni uvedeno ma se za
to , ze je navrotovy typ void.

Odpoledne dam dokupy odkazy na literaturu , kteoru jsme posbiral na netu.

Martin

>Tiez mam podobnu metodu "precitam vsetko co sa da a potom MOZNO pochopim
aspon co-to".

Napriklad skoro v kazdom programe sa pouziva akysi "void".
Hoci som sa Herouta snazil nastudovat dost poctivo (a mnohe veci popisuje
celkom pekne), absolutne doteraz netusim naco je to dobre. Tym samozrejme
nechcem povedat, ze vsetko ostatne som pochopil. To len taka namatkova
ukazka  :-)

Zrejme pre stare struktury ako ja je ASM taky pochopitelnejsi. No stale sa
pokusam nevzdat.

                                             Milan  Mlynarčík